A Child's Closet

(509) 328-7945 | View Website

6821 N Division St, Spokane, WA | Directions   99208

47.720364 -117.411565

 
Children's Clothing  more

Neighborhoods: Town and Country

less
 
 

Reviews for A Child's Closet

10 days ago

We have also been ordering from this company for years. I had a return in early January, called them, and they instructed me to put the item in an envelope and mail it back for a credit. When I tried to use the credit, their inventory was extremely low so we waited, assuming they would stock up soon. (you have one year to use your credit) About a month ago, we tried again, and the site said it was under construction. Now their site is gone, apparently gone out of business, and this company has over $100 of our money as well. Extraordinarily disappointing.

1 month ago

I have ordered from this company for 10 years...they also owe me a credit of 150.00 and now the website is down, phone disconnected. Is it confirmed they are out of business?

1 month ago

I think they are out of business....DISGRACEFUl...no warning. Owes me $172.00 website down and phone disconnected.

Doesn't Recommend
9 months ago

HORRIBLE HORRIBLE company! I am pasting my complaint to the Washington State Attorney General's Office to this post. I have shopped with this company for several years, and NEVER thought this would happen to me in relationship to them, but I will NEVER shop with them again. They duped me, lied, and falsified the size on the tag of a garmet. They are DISPICABLE!!!!

Explanation of complaint:

I placed an order with this company on 06/06/2013. I received the items two or three days later. I opened the packaging to find three outfits, size 6, 10, and 12 that had no tags on them and appeared worn (there were fuzz balls and black marks on the shorts and missing sequins on the shorts). I called the company and a lady told me that they had not been worn, they don't resell items that were worn previously, and that the items in fact had tags on them when they left the store! I had my children to try the outfits on and the size 10 shirt appeared a bit large. I thought if I laundered it it would potentially work, after laundering the top only, the tag on the garment revealed that it was actually a size 12 and not the size 10 that I had originally ordered. The company had written, with a black ink pen, a zero over the two! I immediately contacted the company again and told them this and they told me they would call the manufacturer and call me back within 24 hours. After four days I called the company again and the lady that answered told me that she had in fact called the manufacturer and they no longer had any tops. She also said that they did not write the zero over the two and had no idea who did that. She said she would check with the owner to see what could be done and I told her that I wanted a refund of my money and no longer wanted to do business with them. I told her that they misrepresented the product and I felt that they were quite dishonest. She said that they would not accept the top back because it had been laundered and I told her that the only way that I discovered that I had been duped was because the item had been laundered! She went on to say the owner was on vacation and she would pass the information along to her and she would call me. A week or so went by and on 06/27/13, I received an email from the owner of the business stating that she was sending me a postage paid envelope to return the items for a store credit. I immediately contacted my bank and filed a dispute. I let them know that I still had the items in my possession because the owner of the business stated they were going to send me an envelope to return the items. As of today, I still have not received the envelope. I have emailed them and I am sending the items back to them at my own expense via the US Postal Service. My bank has instructed me to send the items back and request a refund, which I have requested a refund via email, and then file another dispute with them. I do not want a store credit as I no longer want to do business with a company that misleads the public, lies to the public, and has no customer service skills. I do not trust that if I were to get a store credit that the next items I receive would be brand new. I want my money back. I do not trust them. I also have photographs of the items showing the worn nature of the shorts and the ink writing on the tag. I would be more than happy to forward those photographs to you if needed. I will also have the tracking information available if needed for the return of the product.

Doesn't Recommend
1.0
over a year ago

No refunds, Terrible Customer Service – Ordered via internet, the item had to be shipped and ultimately returned. The refund policy states 14 days. Since the transaction involves shipping time and "business days" is customary, I assumed I had 14 business days from the date of sale. The owner, Sheri Tarr, is extremely unprofessional. Her inappropriate response to my email is below. She refused to give a refund because I returned the item in 17 days. I would never shop here again nor would I recommend it.

HI, My name is Sheri and I am the owner of achildscloset. I have just been forwarded your email and I guess I am confused as to why your mad at us and not yourself. If we took 23 days to send you your package your would have been furious. We do not count the days it takes to get back to us, we strickly go off of the postmark date. I believe your credit card company and the business bureau will be amazed that you would be lodging a complaint because you did not adhere to our return policy. We have an outstanding company, that ships amazing clothing, quickly. We are sorry we have lost you as a customer but we have lost you only because you are mad at yourself because you did not take the time to return something that did not work for you in a timely manner. Sheri

Doesn't Recommend
1.0
over a year ago

NOT A REPUTABLE COMPANY!...if you need to return an item for what ever reason they will not refund you until 30 days is up. Another words they keep your money and do what they want with it for 30 days even though they have your return back. TERRIBLE CUSTOMER SERVICE and should not be allowed (No reputable company would do this). I had to call my credit card company to reverse the charges. My credit card company immediately reversed the charges and mentioned the company was wrong to wait so long. SHAME ON YOU "A CHILDS CLOSET".

Recommends
5.0
over a year ago

Great online clothing store!!!! – I love achildscloset!!!!!! it has an amazing selection of clothing for my little girl!!! She loves her greggy girl and jean bourget!!!

Check out their website!!!

 

Write a Review for

A Child's Closet

25% 100 7 4 Votes
Get Directions
Your Friends

Sign in with Facebook Sign in with Facebook to see what your friends are up to!

Add Blog Post

Add your blog review of A Child's Closet to Citysearch

Do you have a review of A Child's Closet on your blog? If you include the Citysearch image link (shown below) in your post, we'll automatically link to your review from the business profile page. Here's how our Linkback system works:

  • 1. Include our image link in your A Child's Closet review blog post.
  • 2. Citysearch will notice that you're linking to one of our pages. We'll scan your blog.
  • 3. We'll show a link to your blog post from the A Child's Closet page on Citysearch.

The Linkback system is free and automatic. It's really that easy.

Read our FAQ for details.

Image Link

To link to our business profile page, copy the html below to your web page.

A Child's Closet on Citysearch